ОЦІНЮВАННЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЯК СОЦІОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА ПОКРАЩЕННЯ УМОВ ПРАЦІ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ОПИТУВАННЯ)
DOI:
https://doi.org/10.51547/ppp.dp.ua/2024.3.22Ключові слова:
науково-педагогічні працівники, освітній процес, умови праці, учасники освітнього процесу.Анотація
У статті наведено результати опитування науково-педагогічних працівників протягом осіннього семестру 2022 – 2023 навчального року Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова. Викладачам надавалось посилання через інформаційний сервіс: сайт університету. Опитування науково-педагогічних проводили в рамках реалізації моніторингу внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти відділом забезпечення якості освіти. В опитуванні взяли участь 236 науково-педагогічних працівників. Встановлено, що в опитуванні взяли участь респонденти, які були досвідченими викладачами з науковим ступенем. Переважна більшість опитаних це викладачі не лише теоретичних дисциплін, а й практикуючі лікарі, що під час навчання формують у студентів практичні навички. Найбільш поширеними способами отримання інформації науково- педагогічних працівників є інформація, що представлена на сайті університету та інформація, що подається керівництвом кафедр під час засідань кафедри. Дотримання Кодексу академічної доброчесності учасниками освітнього процесу університету оцінено на високому рівні. Понад 85% учасників опитування засвідчили, що створена на кафедрах університету атмосфера сприяла їх науковій діяльності. Більше 60 % опитаних відзначили, що цілком задоволені створеними в університеті умовами для професійного розвитку та кар’єрного зростання. За результатами проведеного опитування рівень задоволеності умовами організації освітнього процесу та оцінки створених в університеті умов праці науково-педагогічних працівників оцінено як позитивний. Такий результат отримано завдяки налагоджених механізмів та взаємозв’язкам керівництвом кафедр з навчальним відділом, з відділом забезпечення якості освіти та з керівництвом університету, які варто тримати на такому ж рівні і удосконалювати і надалі.
Посилання
Didych, V., Potocjka, I., Danylevych, V., Vovk, I., & Nazarchuk, O. (2024). Ocinka jakosti vprovadzhennja vybirkovykh dyscyplin v navchaljnyj proces vinnycjkogho nacionaljnogho medychnogho universytetu im. M.I. Pyroghova [Evaluation of the quality of implementation of elective disciplines in the educational process on National Pirogov Memorial Medical University]. Perspektyvy ta innovaciji nauky, (6 (40)) [in Ukrainian].
Krajevsjka, Gh., Ghulevych, A., Lisovyj, M., Dmytruk, L., Vasylenko, Gh., Tyshhenko, L., Ghrom, N. (2018). Suchasni metodychni tekhnologhiji keruvannja navchaljnym procesom u vyshhykh medychnykh navchaljnykh zakladakh [Modern methodological technologies for managing the educational process in higher medical educational institutions] [in Ukrainian].